產(chǎn)品詳情
插在保持架代號(hào)中間的數(shù)字,表示保持架結(jié)構(gòu)經(jīng)過變動(dòng)。(Mean outside
diameter;arithmetical mean of the largest & smallest single outside diameters in one
radial plane) △Dmp單一平面平均外徑偏差(Dmp-D;Deviation of mean outside diameter from
nominal dimension) △Ds單一外徑偏差(Ds-D;Deviation of mean outside diameter from nominal
dimension) VDp單一徑向平面外徑變動(dòng)量(Outside diameter variation;difference between the
largest & smallest single outside diameter in one radial plane) VDmp平均外徑變動(dòng)量(Dmp
max-Dmp min;Mean outside diameter variation;difference between the largest & smallest
mean outside diameters) Bs/Cs內(nèi)圈/外圈單一寬度(Single inner ring/outer ring b) △Bs
內(nèi)圈單一寬度偏差(Bs-B; Deviation of a single inner ring b from nominal dimension) △
Cs外圈單一寬度偏差(Cs-C; Deviation of a single outer ring b from nominal dimension)
VBs內(nèi)圈寬度變動(dòng)量(Bs max-Bs-min; Variation of inner ring bs; difference between the
largest & smallest single inner ring b) VCs外圈寬度變動(dòng)量(Cs max-Cs min; Variation
of outer ring bs; difference between the largest & smallest single outer ring b)
B,C,T軸承公稱寬度/高度(Nominal bearing b/height) Ts軸承實(shí)際寬度/高度(Actual bearing
b/height) △Ts軸承實(shí)際寬度/高度偏差(Deviation of the actual bearing b/height)
Kia成套軸承內(nèi)圈徑向跳動(dòng)(Radial runout of assembled bearing inner ring) Kea成套軸承外圈徑
向跳動(dòng)(Radial runout of assembled bearing outer ring) Sd內(nèi)圈基準(zhǔn)端面對內(nèi)圈的跳動(dòng)(Side
face runout of inner ring with reference to bore) SD外表面母線對基準(zhǔn)端面傾斜度變動(dòng)量
(Variation in inclination of outside cylindrical surface to outer ring side face) Sia成
套軸承內(nèi)圈軸向跳動(dòng)